MOL csapat Vívás Blog

Szilágyi Áron akár politikusnak is elmehetne

2012.01.06. 09:40 | MOL Csapat Blog | Szólj hozzá!

Szilágyi Áron számára izgalmasan kezdődött az év, hiszen január másodikán egyetemi vizsgája volt. Ezek eddig nem jelentettek komoly problémád, most azonban megijesztették őt a vizsga előtt. 

„Szerencsére az ünnepek alatt volt időm tanulni, így felkészülten mehettem a vizsgára. Mondhatom jól is sikerült, hiszen négyest kaptam. Az elején azért kicsit féltem, mert az előttem vizsgázó két ember is kettest kapott, pedig véleményem szerint jól tudták az anyagot. Szerencsére velem nem volt olyan kőszívű a vizsgáztató hölgy” – mondta Áron. 

A tanulás korábban sem jelentett számára nehézségeket, hiszen már általános iskolás korában matematika versenyekre járt – és nyerte meg azokat. Ezúttal politológiából, pontosabban a politikai rendszerek elemzéséből kellett megfelelnie, ami végül is jól sikerült.

A tanulás mellett természetesen ünnepelni is volt ideje, és mint elmondta, végre sikerült letudnia olyan családi látogatásokat, amelyeket az elmúlt versenyekkel és edzésekkel telezsúfolt év során nem tudott megtenni. 

„Mindenkihez eljutottam, akihez szerettem volna, így jártam Kaposváron és Budapesten is a család több tagjánál. Jóval több időm volt, mint gondoltam, mert az előzetesen beígért edzések elmaradtak az ünnepek között, így teljesen szabad volt az a három napom”. 

Előzetesen ugyanis a válogatott tagjainak edzések volta a programon, de Kovács Tamás szövetségi kapitány amolyan „karácsonyi ajándékként” végül szabadnapnak adta ki. 

„Kicsit nehézkesen is indultak az első tréningek, köszönhetően a töltött káposztának és a bejglinek. A térdem is megfájdult kicsit, de szerintem csak napok kérdése és minden olajozottan működik majd” – mondta nevetve a 22 éves világbajnok. 

A jövő héttől Tatán edzőtáboroznak négy napig, majd a fővárosban folytatódnak az edzések. Az elkövetkezendő négy és fél hétben – az év első, plovdivi Grand Prix versenyéig - csak orvosi vizsgálatok és felmérések színesítik a programot. 

Áront szembesítettük azzal a ténnyel is, hogy egy jelenleg is zajló szavazás alapján őt tartják az ország egyik legsármosabb sportolójának is. 

„Nagyon jólesik, ha bármilyen versenyen dicsérő szavakat találok magamról, vagy valamilyen díjra jelölnek. Ugyanakkor elismerem, kevésbé szoktam foglalkozni az ilyen jellegű „viadalokkal”. Nekem nem az ilyen versenyeken kell nyernem, hiszen én az olimpiára készülök, és elsősorban ott szeretnék nyerni” – mondta Áron, akinek a londoni lesz a második olimpiája, és nem titkoltan éremmel szeretne hazajönni az angol fővárosból.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-vivas.blog.hu/api/trackback/id/tr23519688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása