MOL csapat Vívás Blog

Szilágyi Áron használni fogja a karácsonyra kapott szakácskönyvet

2013.01.04. 16:30 | MOL Csapat Blog | Szólj hozzá!

Szilágyi Áron1.jpgSzilágyi Áron számára sorsfordító volt a tavalyi év. A Vasas 22 esztendős kardozója egyéni olimpiai bajnok lett, nem mellékesen ő szerezte Londonban a magyar küldöttség első aranyérmét. Emellett egyéniben és csapatban is magyar bajnok lett, így kellemes érzésekkel várhatta a karácsonyi ünnepeket és az év végét.

„Az ünnepek szerencsére úgy sikerültek, ahogy előzetesen elterveztem. Sokat lehettem a családdal, finom dolgokat ettem, és sokat tudtunk beszélgetni” – mondta a roppant népszerű vívó.

Ez az időszak elsősorban a pihenésről szólt, ami rá is fért, hiszen az olimpiai felkészülés után, sikerének köszönhetően a játékok után is bőven volt elfoglaltsága, hiszen rengetek élménybeszámolón kellett részt vennie.

„Természetesen edzettem is az ünnepek alatt, de ez csak annyit jelent, hogy a karácsony és szilveszter között esedékes három napban voltam lent. Azonban ennyi idő alatt is sikerült egy kisebb sérülést összeszednem, a térdem húzódott meg kissé a pihenés utáni túlzott megerőltetéstől” – mondta Áron.

Azonban a sérülése nem súlyos és bízik benne, hogy pár nap pihenés után újra edzésbe állhat és az idei első Világkupa viadalig – melyet január 19-20-án rendeznek Plovdivban – teljesen rendbe jön.

Áron elárulta, a karácsony náluk nem az ajándékozásról szól, elsősorban annak örülnek, hogy ilyenkor együtt van az egész család. Természetesen kisebb ajándékokat így is adnak egymásnak.

„Én ezúttal nagyon sok könyvet kaptam, és akadt olyan is a családban, aki a még nagyobb önállóság felé próbált terelni, ezért szakácskönyvet vett nekem” - mondta Áron, és megígérte, hamarosan „használni is fogja”, az eredményről pedig majd beszámolunk.

Az év utolsó napját a barátaival töltötte, hiszen az év folyamán a számos elfoglaltsága mellett, rájuk is kevesebb ideje jutott. Egy bisztróban töltötték a szilveszter éjszakát, melyet teljes egészében kibéreltek.

„Nem vagyok az a fogadkozós típus, így ezúttal sem fogadtam meg semmit éjfélkor. Ez azonban nem azt jelenti, hogy nem fogadtam meg semmit 2013-ra” – mondta a Vasas klasszisa.

Elárulta, már korábban megfogadta, hogy az idei évet egyértelműen a budapesti világbajnokság határozza meg, mindent ennek rendel alá. Nem csak azért, mert olimpiai bajnokként hazai környezetben kell bizonyítania, de szeretné, ha a csapat is olyan eredményt érne el, hogy ismét elismeréssel beszéljenek a magyar kardvívásról. 

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-vivas.blog.hu/api/trackback/id/tr814997803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása