MOL csapat Vívás Blog

Végre: Nyári szünet!

2010.08.20. 11:42 | MOL Csapat Blog | Szólj hozzá!

A júliusi Európa Bajnokság végével megkezdődött számomra a 3 hetes vakáció, ami jövő hétfőn a világbajnokságra felkészülő edzőtábor sorozat kezdetével ér véget. Tartalmas nyaram volt, amibe belefért egy nagy adag pihenés, kikapcsolódás és egy kis utazgatás is.

Egy kedves barátom invitálásának köszönhetően kellemes hetet tölthettem el Angliában. Pontosabban Sheffield-ben és Londonban. Ugyan az utóbbi városban csak 2 napot maradtunk, azt mégis megpróbáltuk a lehető legtartalmasabban eltölteni. A két nap alatt kb. 35 km-t sikerült sétálva megtennünk és rengeteget láttunk Európa legnépesebb városából.

Ezután barátnőmmel(aki maga is vívó, és a svéd válogatottat erősíti) lakóvárosának, Stokholmnak vettük az irányt és Svédországban egy további 9 napot pihenhettem. Ezen a héten már nem bírtam magammal, elmentem néhányszor futni és a konditerembe is lenéztem, mert éreztem, hogy kezdek elpuhulni. 5-10 km-t futhattam kijelölt pályán az erdőben, ahol a természethez olyan közel lehettem edzés közben, amilyenre Pesten nincsen lehetőségem.

Megfontolandó lenne oda edzőtábort szervezni, de ez természetesen nem az én hatásköröm… A következő hetet itthon töltöm még mindig jobbára pihenéssel. Ha minden igaz a hét végén rokonaimmal lemegyünk a boglári szüreti fesztiválra, amibe tavaly szerettünk bele. Mindenkinek ajánlom, aki kedveli a hazai borokat, ételeket, hangulatot.

Ezzel véget is ér a pihenés és megkezdődik a felkészülés a VB-re illetve a következő szezonra, de erről bővebben a következő bejegyzésben.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-vivas.blog.hu/api/trackback/id/tr982235026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása